...

ساخت وبلاگ

 

بازار تاناکورا در طول سال پذیرای مهمانان از سراسر کشور خصوصاً تهران، کرج، تبریز، اصفهان، ارومیه، سنندج، کرمانشاه و سایر شهرهای کشور می باشد. لباس های تاناکورا برای فصول مختلف بوده و در این بازار به فروش می رسد.
و اکنون چند سالی است که در این بازار اقلامی به نام استوک و پوشاک استوک ( پوشاک و اجناس کاملا نو و استفاده نشده یا همان تاناکورا نو و تازه یا تاناکورا مارکدار نو ) به فروش می رسد. کالای استوک هم که به تازگی از سطح فروشگاه های اروپایی و آمریکایی جمع‌آوری شده بازار خوبی در تاناکورا پیدا کرده‌اند، کالاهای استوک خود از اقلامی است که مانند لباس تاناکورا مهاباد شامل انواع پوشاک استوک، کیف استوک، وسایل استوک منزل، وسایل استوک خودرو و سایر وسایل استوک را نیز شامل می شود.

وسایل استوک امروزه در بازار تاناکورا مشتریان فراوانی را پیدا کرده است. با توجه به اینکه در لباس های تاناکورا که احتمال آلودگی های قارچی و اگزماهای پوستی به دلیل دست دوم بودن تاناکورا وجود داشت است استقبال گسترده از پوشاک استوک به عنوان تاناکورای نو و تازه در عین حال با کیفیت اروپایی و آمریکایی رو به گسترش است و استقبال مردم و همچنین فروشندگان قدیمی تاناکورا مهاباد به استوک و اجناس استوک در تاناکورا مهاباد و همچنین ایجاد سایت های فروش تاناکورا اینترنتی نو و فروش اینترنتی تاناکورای کاملا تازه با نام استوک و کالای استوک موید استقبال عمومی از این محصول می باشد.

مجتمع بزرگ فروش پوشاک استوک مارکدار اروپایی کیا استوک ( واحد اینترنتی کنونی مجموعه ) فعالیت خود را از سال 1373 شروع نموده و در اوایل در زمینه لباس تاناکورا فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از چند سال تمرکز خود را روی فروش عمده ی تاناکورا قرار داد و در چند سال اخیر و به عنوان اولین های این عرصه در زمینه پوشاک استوک نیز فعالیت گسترده ای آغاز نموده است. در حال حاضر این مجموعه با چندین فروشگاه بزرگ فیزیکی و اینترنتی فعالیت خود را در زمینه ی فروش پوشاک اروپایی مارک دار به صورت خرده و عمده ادامه می دهد.

 

 

http://lebas-tanakora18.fardblog.com/

http://poshak-stock18.vcp.ir/

http://lebas-tanakora19.niloblog.com/

http://poshak-stock20.javanblog.ir/

http://tanakora20.blogtez.com/

http://poshakstock21.mahdiblog.com/

......
ما را در سایت ... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : gatch بازدید : 448 تاريخ : جمعه 31 فروردين 1397 ساعت: 2:21